fbpx
 
МУЛЬТИ-ФЕСТИВАЛЬ
НОВІ СУБ-ФЕСТИ
 
Інтелектуальні ігри

 

 Інтелектуальні ігри
у рамках Студреспубліки

Якщо ви обдаровані, начитані, ерудовані, відчуваєте себе справжніми інтелігент(к)ами й можете відрізнити Вассермана від Бурди, то наш суб-фестиваль прийде до смаку.

У рамках Студреспубліки є можливість взяти участь у комплексних змаганнях із Інтелектуальних ігор, а саме: «Що? Де? Коли?», «Своєї гри», «Бункеру» й інших інтелектуально-розважальних ігор. 

Так чим же корисні Інтелектуальні ігри? Для чого це проводити, запитаєш Ти?

1.  Поширення серед громадян різноманітних видів інтелектуальної діяльності й інтелектуальної творчості;
2.  Налагодження та розвиток контактів активно налаштованої молоді;
3.  Сприяння практичній реалізації ідей і пропозицій, що мають суспільно-корисне значення;
4.  Участь у проведенні просвітницької, наукової, культурної, методичної, соціально-корисної діяльності.

«Що? Де? Коли?»: правила

1.  Гра «Що? Де? Коли?» є базовою грою інтелектуальної спільноти завдяки своїй доступності та загальній розповсюдженості.
2.  У грі може брати участь необмежена кількість команд. Ведучий/а задає командам ігрові питання. Після оголошення слова «Час!», команди починають обговорення з метою знаходження відповіді. При цьому користування довідковими матеріалами (словниками, довідниками, інтернет-ресурсами тощо) заборонено. Обговорення команди триває 60 с. Після того, як спливло 50 с, ведучий/а має повідомити команди, що залишилося 10 с. Після того, як ці 10 с спливли, ведучий/а має оголосити «Час!» і почати зворотній відлік ще 10 с, які відведено на те, аби команди записали та здали їхні відповіді. Відповіді здаються командами на ігрових бланках, на яких позначається номер питання, а також назва (або ігровий номер) команди. Відповідь на кожне питання здається на окремому бланку.
3.  Після того, як ведучий/а закінчив/ла зворотній відлік, команди не мають права здавати відповіді.
4.  Ігрове журі перевіряє відповіді команд. Вірною відповіддю вважається така, що відповідає критеріям заліку, які записані в пакеті питань.
5.  Після цього ведучий/а має оголосити вірну відповідь. Далі починається розіграш наступного питання.

«Своя гра»: правила

1. Гра проводиться між командами. Зазвичай у команді грає не більше 6 ос. Одночасно грають усі команди.
2. Учасникам/цям пропонується кілька тем (зазвичай 8-12), розбитих порівну на 2 раунди – «Синій» і «Червоний». Кожна тема складається зі 5 питань різного ступеня складності, в Синьому раунді – від 10 до 50 балів, в Червоному раунді – від 20 до 100. 10 балів «коштує» найпростіше питання теми, 50 – найважче.
3. Перед початком гри командам роздають бланки для відповідей.
4. Ведучий/а оголошує назву теми, потім зачитує питання в суворій послідовності від 10 до 50 балів.
5. Після зачитування кожного питання теми ведучий/а робить паузу на 15-20 секунд для обговорення командами відповіді. Після того, як зачитані всі питання даної теми, дається час (10 с) на здачу бланку з відповідями, після чого оголошуються правильні відповіді на питання даної теми.
6. Правила нарахування очок:
a) якщо команда вірно відповідає на це питання, то вона заробляє стільки очок, скільки «коштує» поставлене запитання;
b) якщо команда дає невірну або неточна відповідь, то вартість питання віднімається з її загального рахунку;
c) команда не зобов’язана відповідати на питання, при цьому її рахунок не змінюється.
7. Таким чином, команда може заробити в кожній темі Синього раунду від -150 до 150 балів, в кожній темі Червоного раунду: від -300 до 300 балів.
8. Коли всі питання відіграні, підсумовують бали, отримані командою за гру, і визначають переможця/ницю.

«Бункер»: правила

Інтелектуально-психологічна гра «Бункер» – це можливість стати одним/ією з тисячі можливих персонажів/ок, трансформувати свої недоліки в переваги, шукати в собі неочевидні (з першого погляду) якості, опонувати цілій когорті населення, яке, як і ви, бажає залишитись у живих. Запам’ятайте, на гру у вас лише 2 цілі:

1. Особиста – лишитись у «Бункері» щоб відродити планету;
2. Командна – прослідкувати, щоб у «Бункер» потрапили люди, з якими вам буде вірогідніше вижити в екстремальних умовах.

По ходу гри (на кожному колі) Ви поступово розкриватимете характеристики свого персонажу, демонструючи сильні картки та пояснюючи, чому саме ви повинні вижити. З кожним раундом ви все більше і більше розвиватимете свої дискусійні навички та навички переконування.

Все вирішить голосування! Дехто залишиться та допоможе відновити життя та побут на постапокаліптичній планеті, а дехто вийде назовні та «загине» (за власним рішенням, принісши себе в жертву, або за спільним рішенням інших учасників/ць).

У цій грі ви зрозумієте, що кожен/на персонаж/ка – унікальний/а! Є 7 характеристик, які зможуть вам допомогти (або ж ні) лишитись у «Бункері» та допомогти відновити цивілізацію на планеті з нуля!

Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2018
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2017
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2016
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2015
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2014
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2013
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2012
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2011
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2010
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2009
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2008
Як проходили Інтелектуальні ігри на фіналі Студреспубліки-2007

В.о. куратора суб-фестивалю:
Олег Слизько
+38 097 929 81 33
olehslyzko@ukr.net